CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, December 9, 2008

karya kreatif

Mak,mak,mak..... Akak dapat 9A mak!! Ku rasakan diriku seperti dicabut pada saat itu. Ku lihat semua orang bergembira ersama dengan keluarganya, tapi aku.... aku tiada, tiada tempat gembira, tempat mengadu tempat berlindung. Pernah aku membenci dunia ini kerana mengambil dan merampas kebahagiaanku. Aku benci, benci yang teramat sangat, tetapi aku pegang prinsip ibuku, " Biarpun Dia memberi, tapi ingatlah, Dia juga yang mengambil". Aku mahu...... dekat dengan ibuku... nak sangat.  Aku mahu..... jadi seperti orang lain yang mempunyai keluarga. Setiap kali aku alpa dengan kehebatan, satu seruan telah menyedarkan aku. Dahulunya aku seorang yang jahil dengan ilmu agama..... tang tidak pernah mengerti apa itu Islam... Tapi kini aku telah hidup dan bangkit dari kubur kejahilan itu..... aku sedar aku hanya pinjaman dunia........... dan yang pasti akan kekal ialah kasih akhirat di sana... kasih sayang ibu dan ayahku akan tersemat kemas di hatiku.....



Truly,
(Someone special)

0 comments: